When something's right, then something is worth to die for

hej!
Jag snörvlar sönder men lever som dagen var den sista. Och vem vet så kanske fallet är. Så jag går på konsert, dansar loss i bilen på road trip, och super i goda vänners lag.
 
Efter skolan hade vi picknik för att fira jenni det var fett mys och gott ^^ sen hämta jag och bästis en bil och körde till mig och sen till stan. Det var sjukt najs att åka med moa även fast jag kände att jag skulle dö ibland...xD Men fest var det och skrik allsång till You. Sen åkte vi till grönan och kom 20 min innan konserten och kirra bra platser ändå! Det var en sjukt bra konsert förutom att det va lite för lite drag men jaja. Efter det åkte vi hem till erik och sara anslöt på bp. Hos erik var det fin middag som väntade, det vart en trevlig överraskning! Sen även eriks bar såklart ;) det hela sluta med at vi fik sova över för att bussen inte ville stanna för oss...Men det gjorde inte så mycket då jag fick ett eget rum för mig själv ^^ Dan efter åkte vi till ikea lagom kul...och så köpte jag ett par ballerinas för att jag tycke jag behövde det. (det behöver jag inte alls, heheh) sen sov jag igenom nästan hela mellon och vakna till när det hela var över. Jag ser det som en protest för att det inte var någon bra låt med i år. Och inte alls för att jag var dödstrött.
 
Idag ska jag plugga och träffa tove. hejdå sålänge <3
The Sounds – Something To Die For
The Sounds – Rock n Roll
jag ser ut som en dinosaurie/sköldpadda...jaja yolo.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

haha, sötnosar! du måste bli frisk till studenten!! tagga tre veckor!

2013-05-19 @ 13:33:01
Postat av: korv

ofta ni inte sa till mig att ni åkte till erik :'( <3

2013-05-19 @ 16:50:55
Postat av: diddi

ja det måste jag gabbi, men det känns som jag är kroniskt sjuk...xD Men tagglisch ändå! :3 <3

Trodde du skulle på bio och sen klubba på Ace, jenni? :o <3

2013-05-19 @ 22:15:36
Postat av: Jenni

aa okej nä blev inge klubb iaf :/ <3

2013-05-20 @ 13:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0