Så fanimej stod jag där utanför

 
Theeey! Som fisken i Zelda skulle sagt.
 
Idag skolkade jag från die Schule. Det var en tyst protest från min sida, jag är så jävla trött på att gå till skolan för att sedan märka att man har en ammas håltimmar hela tiden. Så jag har pluggat och shoppat lite idag istället. punkt.
 
Nu skriver jag på den där förbaskade tyskan och märker hur mycket jag egentligen suger. Så det är inte såå super kul men nått blir det i alla fal. Om det är bra sedan kan man diskutera mycket!
 
Jag satsat på g. Det är en mening som jag har använt väldigt mycket genom min gymnasietid och det är ju det jag gör. Att jag sedan insåg för en vecka sedan att jag aldrig kommer komma in på någon bra utbildning på mina g. Så nu är jag ledsen. fan asså, hatar att inte räcka till.
 
Nu ska jag sova skiter i tyskan för ett tag...
 
GGGG, vårt allt!
*Alla som har koll på pelle svanslös, borde rysa nu*
 
mamma: har du lockat håret. Jag: Nej det blir så här när jag duschar.
slutsats: mamman med kollen
en del av min shopping, min nya te kanna, jag älskar att älska materiella ting! Hur fin som helst, gott blir teet i den också! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0