Oh Lord

Oh lord. 
Det är det ända jag kan säga när jag hör Daft Punk – Random Access Memories nya skiva. Det är 2013 bästa skiva helt klart. Den slår till och  med Håkan. Ett mästerverk som inte går annat än älska. Med sitt old style disco funk dunk vill man inte annat än dansa loss eller gråta i smyg i sitt rum. Favorit singeln Daft Punk – Get Lucky har fått två minuter till och har blivit om det är möjligt ännu bättre.
Jag är lycklig, kär, och rörd. Jag har diggat daft punk sen 6an tror jag och väntat och väntat på ett nytt album. 8 år sedan deras senaste. Man kan säga att det var dags nu. Nu ska jag lyssna sönder albumet och lyssna sönder det igen gång på gång.
Fan, kärlek till er två fransoser.
 
nu är det även bara 13 dagar kvar till jag får se två andra elektro killar från Frankrike och även Daft Punk vänner Justice! Det kommer bli magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0