När man har impuls picknick känns livet rätt okejsch ändå.

Idag hade vi fysik som morgon period och jag fick reda på att ulv tycker jag skriva ett fysik prov som vi hade för typ mer än en månad sedan när jag var sjuk. Det ska ske på torsdag, dör.

Vi strunta lite halvt i lunchen idag och åt på donken, som vanligt.

Sen kom inte Babsan till kören så jag och Moa passa på att gå. Så vi åkte till rålis och köpte med oss öl, nachochips och choklad lind kulor! Så himla underbart att vara med dig mos och bara prata och mysa! <3

Nu har jag haft kör i 3 timmar. Men nu väntar jag på att Nike ska ha övar sitt och Isabeles solo klart sen ska jag få öva mitt också.

Sen ska jag hem och försöka plugga lite, fast jag är helt slut. Det är inte skönt att sjunga med ett paj revben, kan jag lova er.


Kommentarer
Postat av: jirrebirre

mucho nacho nirre!

2013-05-20 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0