But the memory is in the DNA

Gårdagen vart riktigt lyckad! Jag och Joan titta på osynliga djur på skansen och sen fika vi i skrapan. Fun. var lika bra som jag förväntade och det var en riktigt snygg ljusshow och det är alltid fett! Vi stötte även på Linnea och Johanna där så det var trevlans. Även Amanda dök upp, men skulle gå till sin syster men en kram hans med i alla fall ^^ <3
 
Idag ska jag panik plugga,  packa, hoppas på mycket fick cash inför resan och designa min medeltidsklänning, och förhoppningsvis hinna med att kolla tygprover. Vet inte huuur jag ska hinna med allt det där, klänningen är inte prio ett just nu. Även fast jag måste sy klart den innan studenten :o
 
Fun. – Why Am I the One
Så nu ska jag skriva vidare på annat håll (uppsats) samtidigt som jag lyssnar på den absolut finaste vinylen rent utseende mässigt men antagligen rent text mässigt också.
 
söta du Jens Lekman – I Know What Love Isn't <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0