Beer, water, coke!

tjeeh!
 
Barcelona var både svin bra och sjukt lökigt! haha nej men det var fett najs. As kul att festa med klassen och speciellt med killarna som vi även dela rum med. Otroligt härligt att ligga på stranden och gotta sig i solen med musik, vänner och kall öl/cider och chips. Det blev mycket alkohol och den bästa drinken var lätt när Tomas (läraren) bussa mig och mos på varsin strawberry mojito! <3 Sen var skoldagarna och utflykterna också roliga även fast man var lite sliten ibland då vi gick ut på barer/klubbar varje kväll :p
 
det var i alla fall fett lyckat och jag längtar bara tillbaka även om det är skönt att sova i sin egen säng i ett rum med luft i :P
 
Idag ha jag vart i skolan kirrat present till jenni med sara och moa och köpt ett par solisar till mig själv med tillhörande panshokedja! :D
 
Sen hade jag kör idag också,  ingen hitt att sjunga suuper höga toner med typ min kraxröst. Sen fick jag ett random solo, bara början av en låt men känner bara. Näääj just med min hemska röst....D:
 
nuuu ska jag fortsätta se på euron och hoppas på jag vet inte, kanske "jävla liv" från Island?
 
hej så länge! <3
 
 I would tape them! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0