as kul utgång!

Holla!
 
Igår var det valborg minsann och det ska ju firas med fest, så jag, Sara, Linnea och Anton drog ut på klubb, Ace närmare bestämt.
Jag tycker Ace va as bra, trevlig lokat med två våningar plus en liten balkong där man kunde sitta och chilla och så. Det bästa va musiken, heeelt underbart att kunna sjunga med till varenda låt och få lite avbrott från Stureplans SHM. De är också bra men ni fattar ;)
 
några godingar som dök upp på dansgolvet!
Håkan Hellström – Kom Igen Lena!
Håkan Hellström – Ramlar
Snook – Mister Cool
The Smiths – This Charming Man
Caesars – Jerk It Out - Original Mix
Justice – We Are Your Friends
Markus Krunegård – Jag är en vampyr
 
så bra heelt enkelt!
 
Vi dansa massa, drack lite (hade gärna druckit mer men jag äter ju antibiotika så det blev en cider...-_-) och hade allmänt najs. As kul att Anton hänka, lite random men vi hade det super kul tycker jag!
 
idag har jag pluggat ätigt kakor och scones an mass, chillat i solen på altanen, och peppat inför bion ikväll :))
 
 
Ha det gött, hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0