vind "shopping"

tjenare!
 
Idag var då sista lovdagen, sjukt trisst. Den har jag spänderat i min säng, i klädd mammas mjukusbyxor a la 70-tal från om husade klädmärket Mahjong. Mamma digga mahjong då och hon diggar mahjon nu också, men nu i form av mobilspel och våran katt.
 
 
Jag hitta dom på vinden härom dagen (igår) och även andra klädes plagg så som ett par balla brallor, mamma sydda och fina sommar/vår klänningar lika sydda och smecksiga skjortor så klart! Så nu längtar jag till våren. Jag älskar min vind, om jag e lite deppig och på shopping humör brukar jag gå upp och checka läget, gräppa nån spännande vinyl eller fin kjol. Det konstiga är att jag alltid hittar något nytt spännade, även fast jag tror jag har kollat igenom allt. Jag tror att det är för att jag är så open minded, hahah eller inte.
 
Nej men det är mycket praktiskt, både närliggande och billigt för en student!
sen hitta jag denna underbara singel The Fortunes – Here It Comes Again så den spelas jag gång på gång på vinylenspelaren! love it!
 
hoppas alla haft ett bra lov, nu ska jag sova. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0