Try

Tjenixen! Gårkvällen vart superb jag och Moa gick på ”mini festival” och såg tre mycket spejsade akter. Och jag tycker alltid att det e så befriande att se människor som gör det de vill och klär sig som de vill även fast det inte alls följer normen. Sånt älskar jag! Så creed till dem för att de går sin egen väg. Idag var vi och bowlade. Det var nämligen idrotsdag. Och eftersom bowling inte är så mycket motion beslöt jag mig för att jag skulle promenera till åkeshov. Det tog 45 minuter, men fungerade prima med Amy i min hörlur. Det var roligt att bowla och att man hängde med de coolaste tjejerna i skolan gjorde inte saken sämre. Sedan åkte vi till staden och åt asiatisk buffé tills vi storknade. Nu ska jag till kören om tio minuter.  Har helt omänskligt mycket körövningstimmar inplanerade närmsta dagarna. Min hals blir sämre och sämre och jag spydde just upp massa slem och kokoskaka. Älska livet! Not.

Beatrice Eli – Violent Silence

Beatrice Eli – It's Over

Lissi Dancefloor Disaster – I Will Not

Lissi Dancefloor Disaster – Try

Lune – Made Of Steel

Lune – Girls With Bangs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0