release the kraken!

shitt  vilken kväll det vart igår asså. Det hände så mycket olika saker, men jag pallar inte skriva alla detaljer plus att ni inte pallar läsa så jag skriver punkter!
 
Först föra vi lite på Lion bar och jag tog en piggelindrink <3
 
sen drog vi kosan till Södra Bar, där hängde vi ett tag såg bekanta ansikten och blicka ut över stockholms natten
 
sen drog vi till Hellströms. Köpte lite dricka och stod lite halv lost i baren. Sen kom en kille och fråga om vi ville sitta med han och hans gang. Visst sa vi. Det blev Vip bordet för hela slanten, champange an mass, shots och drink så sjukt najs. Han limma på mig och sa att han gilla blondiner, ja bah ahapp.
 
Vi var kvar länge och drack alldeles för mycket sen så mötte vi upp bonden_bar_killarna vid baba sonic,vi stod i kön ett tag men vi palla inte stå där så vi gick till Hellstöms igen
 
Sen strosa vi runt lite och gick till bar 54.
 
Sen skulle jag och sara ta oss hem. Och vilket jävla helvette det var! Frysa vid bussstationer, gå från bromma plan. Varför går inte den jävla tunnelbanan för?! Jag kom hem halv fyra. Men va fan det var så värt det!
 
Nu har jag i alla fall vem jag skasnacka med om jag behöver hjälp med plugga historia. Jag tycker Joan är trevlans men han är lite som min mamma, peppar mig att kämpa sista gymnasietiden. Men jag blev inte så övertygad, hahah!
 
Vi har fått nya söta party vänner och har haft en kväll med mycket flyt, succé! Tack M & S för att ni är underbara <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0