Jag är en fast kedjad femenist och min kropp är instängd av kedjor från min klänning-Random Killes tes.

Slutade tidigt i fredags så jag lyckades boka in en sång lektion, väääl behövlig! Sedan började de sista förberedelserna. Jag skrev om min redovisning och vart nöjd. Men detta skedde på lördagskvällen, Nu var jag "bara" tvungen att öva in den, till söndags dagen. Dagen D, domedagen. Det här är världens ände som en välkänd orkester skulle sagt. Och jag lyckades jag, lyckades öva in det hyvsatt. Avled inte på scenen och fick med en liiten oförberedd svordom "shitt" i snacket där uppe. Efteråt fick jag påskgodis, blomtee och massa kramar av min familj + mormor och farmor. Sen fick jag beröm an mass vid min utställning hörna i pausen och allt kändes gött. Hoppas på mvg, vi får väll se!
Att alla mina fina vänner klarade biffen gjorde inte saken sämre! <3
 
Men nu kan jag verkligen bli nervös inför musikalen och konserten dagen efter på heltid. Shitt asså. Blä.
 
det var nån som busvissla när jag visa bildspelet med mig och mina kläder...sjuuukt stelt!
Men nu ska jag släcka ned min dator som är det ända som lyser upp mitt rum och sovlisch. Imorogn är det halv dag och det är ju najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0