I'm only halfway of the stairs

Hej.
 
Livet är sådär just nu när det borde vara på topp!
 
Anledningar för att det ska vara på topp:
 
jag blir tillfrågad att sjunga solon ständigt av min körledare
 
jag satte solot ikväll nästintill klanderfritt (trots att jag är krasslig)
 
jag och mamma kirra biljetter till att få se Rodriguez på stockholm music & art (festivalpassen + lördag & söndag vart slutsålda under första dan)
 
jag har börjat måla igen
 
jag vann en bok signerad av hästpojken
 
jag vann en gb tävling och ska få glasscheckar hemskickade
 
jag har shoppat
 
jag äter glass och godis varje dag. skyller på min halsont, så familjen köper ständigt mer.
 
det är lov om två dar
 
Berlin trippen är super nära
 
Bästis fyller år
 
Anledningar varför det inte är på topp:
 
jag sliter ut min röst och hals för jag övar sång ständigt
 
jag kan inte säga nej till att sjunga solo
 
jag var hemma från skolan idag pågrund av sjukhet
 
jag ligger efter med så jävla mycket plugg, är övertygad över att jag har satt alla rekord i sena inlämingar just nu
 
jag ljuger om plugg för min familj för att titta på Glee istället.
 
jag vill inte vara centerpartist och gråter bara vid tanken
 
nu ska jag sova och gå till skolan imorgon like crazy och spana in Ys fina tänder, som jag har längtat <3
 
Rodriguez – Halfway Up the Stairs
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0