I can´t control the way my body´s moving

 
tja, det vart en sjukt händelserik gårdag igår. Först hade jag sånglektion. Och lyckades som vanligt ta på mig att antagligen sjunga solo på en mässa. grump.
 
Sen så gick jag på impro-teater med moa och hennes familj. Det var mycket skoj, direkt efter skynda jag och moa hem till henne byte om snabbt som faan. Sen drog vi till Therese och förade med massa killar :p sen åkte vi taxi till Solidaritet, först kom vi inte in men sen gick vi in med de andra killarna så sjuukt najs! Vi dansa, hångla och för min del blev det även en hel del dirty dancing lyft hahah. Sen träffa vi Joan och hans kompis utanför men de kom inte in för att de var för unga...höll på att dö av garv, de är 20 vi 18. heheh.
 
Men det va inte bara en najs kväll nej klockan typ fyra upptäckte jag att min mobil var snodd. Så jävla jobbigt. Så nu är jag utan mobil i typ 5 dar, plus att om jag vill ha en ny så måste jag köpa den själv -__- 
 
.hatet.
 
Sen va vi där till typ halv fem sen så åkte vi hem. Sen sov vi till nio och gick upp och åt frukost och var inte i direkt bra shick nån av oss. Idag har jag legat i soffan hela dan och ätigt chips, bakisstandard.
 
Men sen var jag en sväng förbi engströms idag också! Jag hämta ut ett packet med en vit klänning, yes studentklänning. Jag tycker om den men den är inte amazing, men det är en väldigt söt klänning. Och det om jag hittar the perfekt dress köper jag givetvis den och har denna som söt sommarklänning. Men jag
är nöjd med denna tillsvidare ^^ Sen måste jag sy en liten underkläning, då den var alldeles för genomskinlig, men det är lätt som en plätt!
 
 
Och shitt vilket partylov det har varit, helt galet vilket jävla flyt. Träffat nya vänner men såklart finaste gamla vänner, druckigt massa gott, varit uppe förlänge och sovit för lite. Det har vart super <3
Anton Ewald – Begging- oh your sexy thing! Ser fram emot att se finalen nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: Moz

Sötis! Jättefin klänning ju!! :)) <33

2013-03-03 @ 00:37:35
Postat av: Gabbi

sjukt söt klänning! <3

2013-03-03 @ 13:33:31
Postat av: Diddi

:3333 <333

2013-03-03 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0