helglisch

tjenixen!
 
Det har vart en helt okejsch helg! Trevlig fredag och najs lördag! Lördan började med att jag köpte kedjor och såg anton live i Solna centrum. Så himla fin han är! Dog lite då. Sen åkte vi och firade min kusin och sen gick vi på teater med hela pappas sida släckt. Vi såg "Hjälp Sökes" på orionteatern. Sjukt bra teater med sång och massa söta djur! Det coolaste var ändå korna som gjorde cirkus konster, fantastiskt ju! Sen skynnda vi hem  och såg melodifestivalen. Jag är fett bitter för att ingen av mina favoriter vann. Anton, Ulrik, Yohio, David Lindgren. Men jag tycker inte att Robin var dålig, han sjunger bra men har aldrig riktigt gillat honom. Idag har jag jobbat med enskilda hela dan. Och jag är väll klar nu med det det fysiska men inte vad jag ska säga på den därjävla scenen sen! D: Fan asså.
 
Imorgon är det skola igen och blä. Sen har jag extra insatt körövning på kvällen. Shitt börjar bli nervös inför musikalen, det är så himla kort tid kvar och vi är inte alls klara. Tror det är två veckor kvar nu :o
 
jaja. nu ska jag sova, ne men titta på Netfix! puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0