Grattis än en gång min fina 19 åriga Bästis! <3333

tjeeena!
 
Lovet hitills har varit väldigt blandat! Ena dagen är jag så sjuk att jag bara kan ligga i soffa och snyta mig och hosta 24/7 men när det blev bästis födelsedag blev det lite bättre. Jag spändera påskdagen med familjen + mormor och farmor. Jag har fått as mycket godis. Så nu äter jag godis hela tiden. Jag har en skål som jag liksom bär med mig vart jag går som jag fyller på ständigt...min tandhygienist kommer inte bli glader när jag besöker henne på torsdag...
 
Men på kvälls kvisten fixa jag till mig med min missoni inspirerade klänning från Oasis. Och körde på guld make. Möte upp Sara på bp och åkte till Linnea. Där samlades vi tjejer och förade och lyssna på pepp musik, Moa öppna presenter. Och min present (mobilskal med bästis och jag på) blev väldigt lyckad :3
 
lånar linneas bild en aning ^^
 
Sen begav vi oss in till stureP och styrde kosan till Ambassador! Vi kom in genom Moas kontakt och det var fett najs! Jag haffa som vanligt. Jag är alltid delad inför det där, jag kan liksom inte säga nej. Är det en söt kille liksom vad kan det skada? Nej men det är lustigt för jag bestämmer mig ganska ofta att jag inte ska haffa, men sen blir det alltid så ändå! Så jag måste verkligen bli bättre på att säga nej. Och killarna borde lära sig att jag inte vill gå hem till dem och dricka champagne, och absolut inte behöva göra något mer. Hej tjena liksom.
 
Vi stanna super länge de stängde ju 5 men vi gick en stund innan dess och jag sov hos Sara och jag vet inte när vi somnade haha.
 
Idag har jag haft en seg dag som börja med påsk lunch med familjen plus Isabele.
 
sen har jag sett klart Glee säsong 2 som jag förövrigt såg på 3 dagar..nu ska jag kirra trean också!
 
just nu dricker jag en påsk drink. Vitt vin, citron juice, och garnering. Good stuff.
 
 
 
Juste glömde kanske nämna att min sommar är antagligen planerad i detalj nu. Jag längtar!
 
Lika mycket som jag längtar efter detta, nästa torsdag kommer bli helt jävla FANTASTISKT
Jake Bugg – Someone Told Me
Jake Bugg – Simple As This
 
I've been falling, crashing, breaking
All the while you were stood here  waiting
For me girl (bästis your my girl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0