dör, snabbt och osäkert

hej just nu har jag TOTAL PANIK över allt som ska ske det närmasta veckorna, sjukt mycket plugg men värst och nervösast är jag inför nationella som ska redovisar på scenen nästa vecka. Så nu ägnar jag min vakna tid som jag inte spänderar i skolan till att. Sy, måla, redigera foton, välja foton och samtidigt försöker jag komma på någit att säga där uppe sen. Allt detta gör jag som en galen get. Jag förstår inte hur jag ska hinna. dör.
 
Efter som jag inte har någon mobil och därav ingen nutida musik så använder jag min gamla ipod. Denna gamla goding Erlend Bratland – Lost hade jag helt glömt! Kommer ihåg att jag lyssna på den 24/7 verkligen. När jag gick till skolan, hem från skolan, hemma, och när jag skulle sova. Jag kommer ihåg att jag satt på mitt rum och satte på denna i högtalaren och ba satt där och grät av erofori, eller nåt sånt. Hahah
 
Vem säger nej till en emo pop singer från Norge liksom, hahah. Nej men den var helt otroligt bra då, kan inte riktigt säga att jag älskar den lika mycket, men fan lite bra är den ändå!
 
He has the look! NOT...
 
Men det är kul att se att många av de artister som man lyssna på för flera år sedan håller och att jag lyssnar lika mycket på dem då som nu!
Gorillaz – On Melancholy Hill
Gorillaz – Fire Coming Out Of The Monkey's Head
[ingenting] – Ge tillbaka det
[ingenting] – Medan vi sov
Justice – Genesis
Justice – DVNO
The Prodigy – Breathe
The Prodigy – Narayan
Kent – Stenbrott
Kent – Stanna hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0