sluta eller inte sluta. Tänkt om det händer mig. Har aldrig riktigt tänkt så innan.

Jag tänkte skriva ett super fett inlägg om min fantastiska helg. Och det kommer jag göra sen nån gång men inte nu. Jag är inte glad nu. Och det är lite det som är grejen med att blogga att skriva om ens känslor just i detta nu.
 
Jag vet inte vad jag ska ta till mig, funderar på att skolka skolan och ligga kvar här i min säng hukandes av gråt. Jag är helt förstörd för idag fick jag reda på att min mormor var ännu mer sjuk än vad vi visste.
 
fan jag orkar inte med någonting, inte va i skolan, inte ta studenten, jag kan inte vara glad när jag är ledsen. Men det är klart jag kommer till studenten, men jag kommer bara vara halvt glad för något annat kan jag inte vara.
 
Jussi Björling – Nessun Dorma
Jussi jag gråter när jag hör dig sjunga i vanliga fall. Men nu är det ännu mer antagligen för att mormor har gett mig skivorna.
 
Jag bra hoppas att allt kommer bli okej igen, och jag tror ändå det. Mormor är den kvinnan med mest kurage jag känner.
 
Jag ska till tandläkaren imorgon och dit måste jag gå, sen får vi se om jag går till skolan eller inte. Det beror på om vi ska ha den sista tyska lektionen imorgon eller ej. Jag skulle verkligen bli ännu ledsammare om jag missar det sista med min favorit Karin.
 
nu ska jag sova och hoppas på bättre tider.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0