Only know you've been high when you're feeling low

tja blogglisch!
 
Livet är väll helt okejsch. Skolveckan har var rätt körig. Torsdagen var inte najs alls xD Jag var bakis efter den underbara onsdagsnatten på Obaren. ÅR&DAR spelade och vi (Linnea och Johanna <3) drack föör mycket, efter speningen stanna vi kvar och hängde dansa lite med random personer. Vi träffa även två crazy tjejer från (skåne?) som stolkat mig och linnea en aning på instagram. Fört lite obehagligt men de var sköj att hänga med :p det var en underbar kväll, men en underbar kväll har sitt pris dagen efter...
 
Tordagaden blev dock najsare mot eftermidagen som jag spenderade med Tove, vi snacka och bakade chokladbollar. På kören var Carina på sin sons konsert så vi hade en vikarie. Han hette Jakob och var huuuur söt som hellst. Sjöng fantastisk och var jätte trevlig. Sedan hade han gått massa musik utbildningar, jag var impad! ^^
 
Nu idag skulle jag åka till stan med nike och göra lite ärenden, jag gjorde i ordning mig sen fick jag plöttsligt fasansfullt ont i magen. Det gjorde så jäva ont i magen. Jag var tvungen att värma värmepåsen och gå och lägga mig. Jag sov i fyra timmar. Sedan var det över. Nu har det hänt att jag fått plöttsligt ont i magen två gånger på sistone. Jag blir orolig undar vad det kan vara....Och så blir jag skit nervös för tänk om det sker när vi ska spela upp spelet! :O fan asså.
 
Imorogn ska jag sjunga solo med Nike i kyrkan. Det är lite nervigt, stod till och med i annonsbladet, haha. Jaja det kommer säkert att gå bra. Sen blir det lunch med familjen och mormor och farmor. Sedan ska jag träffa tjejerna och se filmen EGO! pepp :D
 
 
nu ska jag sova eller nåttt, puss <3
 
Passenger – Let Her Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0