Lady bump, lady bump..

Tjenixen! Allt är väl med mig förutom att jag lider av en ständig narkos...jag sitter i soffan lyssnar till mamma som läser om SD till mig och jag somnar in. Mycket segt.

Jaja i skolan är väl det okejsch förutom att jag stör mig på Nils...det har blivit en "får jag kalla dig bror" 0.2 upplevelse typ. Han säger att jag är sämst inför alla, och ja jag kanske inte är bäst på att leka men endå liksom! Han petar (slår) mig med sin väska och säger "eeeyye" nej ni ska inte ta allt som jag skriver för seriöst, pleace don't.

Fredagen var najs och galen! Gabbis boy var trevlig, klart godkänd pojke till henne! Vi såg mutches grande band vissa mindre bra andra awesome! Faragó som vi kom till var glödheta. Efter att Gabbi och Mats hade gått fortsatte jag och Linnea festen. Det spåra rejält. Vi danska galet med främmande människor Linnea blev uppdragen av sångaren med en annan tjej. Livet lekte
På lördagen hade jag sånglektion, alltid trevligt att höra att man äro fab. Efter det så åkte familjen till barkaby. Jag shoppa mer än nödvändigt. För 1200, meeeen jag sparade faktiskt 5000:- pga rea, så det så!

Idag hade jag mys dag med bästis, vi träffades tidigt, åkte skridskor i kungsan till Beatles, sedan fika vi på Joe the juice. Det var mysigt och skönt att prata massa! <3

Nu ska jag läsa manus puss, puss!

http://open.spotify.com/track/31UBcyZkwJRy2ZV5XpMlxh


Kommentarer
Postat av: moset

Får jag kalla dig bror? :D :3

2013-01-20 @ 19:47:46
Postat av: Linnéa.

Klart livet leker när diddi är med! :D <3

2013-01-20 @ 21:11:38
Postat av: Gabbi

alltså, gullunge du e! puss på're. och jag kallar dig bror

2013-01-21 @ 17:43:31
Postat av: diddi

INGEN KALLAR MIG BROR! :O <3

2013-01-22 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0