Bästis, jag är så stolt!

Jag har inte riktigt fattat att min bästis Moa Marklund, har tagit körkort idag. Det är ju helt jävla fantastiskt! Du är är en riktig wonder woman. Klarar av att plugga körteori, övningsköra, ta körlektioner. Allt samtidigt som du klarar plugget med bravur. Jag kan inte förstå hur du pallar av allt, jag som inte ens kan fixa plugget! Du är min hero och förebild nr.1 Att du sedan är hur vacker som helst gör verkligen inte saken sämre.
 
Jag är så glad för din skull, och förväntansfull över allt kul vi kommer ha i framtiden, du, jag och bil! 
 
Jag är såå stolt över dig Moa, puss!
 
 
Håkan Hellström – En Vän Med En Bil
Diana hade en bästis med en bil
och vi åkte långt bort
vi kanske  tillochmed
lämnade Sverige
 

Kommentarer
Postat av: Din förevigt troga taxichaffis! <3

Åhhhhhhhh du är väääärldens bääästa bäästisss <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Vi ska åka bil massoor! <333

2013-01-23 @ 17:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0