Vi va dom som förlorade oss fan så fort

 
tja bitches! Har haft super najsa dagar på sistone!
 
I torsdags sluta vi tidigt och var lediga på fredan så då blev det lov. Jag och Yasmine åkte till stan och kolla skor och fira lovet med mc Flurry och umgicks med Juni på kungsandonken. Sen hade jag kör, gud, jag hatar den där musikalen...vi har typ svin lite tid kvar att öva så det känns så där halv kul. haha
 
På fredagen hade jag bästis dag, jag är väldigt mycket med mos nu när hon inte har någon pojk längre. Jag var mycket med dig när du hade det men jag klagar inte på min extra tid med dig ^^ <3 Vi fika för billiga peng på Kaffe44 och prata igenom viktiga grejer, sedan inhandlades ett skal till moa efter lång överlägging om vilket det skulle bli. hoho. Sen var det entrecote, klyftpotatis, ungsgrönsaker och bea som blev middagen. Och gladjatorerna med familjen.
 
På lördagen bakade jag bullar på morgonen med mamma och sedan kom fina tjejer med massa kakor! Moa, Sara, Ellen  och Amanda. Vi hade fikarep, med ett imponerande utbud av godsaker. Sen hänge vi på mitt rum och lyssna på musik och prata viktiga beslut och livet! Det var jätte kul och mysigt att träffas allihopa igen tycker jag det var ett tag sen! <3
LaBelle – Lady Marmalade(featuring Patti Labelle)
 
På kvällen träffa jag upp Moa vid medis och så gick vi till Bonden bar. Det var ett najs ställe, fint inrätt och vi kom speciellt för att det skulle vara en bra dj. Han spelade jätte bra musik, elektropop.
Elektrokompis <3 dah spellista.
Vi drack gott vin, gladde oss över ett tjejgäng där alla var korta, köpte alkoholfriadrinkar, och satt och dansla loss. Nej jag ska inte va taskig men det e lite konstigt att sitta och dansa...men det var det som va trevligt också att de kunde just göra det och det spela liksom ingen roll där :) Efter några cigg och en super god drink, tänkte vi börja dra oss. Men då kom det en kille och tyckte att vi skulle komma
 och dansa, med hans gäng. De var fyra stycken som dansa sen så kom deras andra kompisar också. Först tänkte vi njeeeh men sen bah, spela roll om vi är fett töntiga, vi ville ju dansa!
 
någrafavoriter som spelades --->
Rebecca & Fiona – Bullets
MGMT – Kids
Familjen – Vi Va Dom - Radio Edit
Justice – Helix
Sen dansa vi och snacka och de var trevliga, jag var nära att råka haffa en asiat men sen så behövde vi gå, tur det, hahah. Jag har i alla fall en söt killes nummer om vi vill dansa med dem igen nån gång ^^
 
Yasmine undra om vi ville komma och möta upp deras gäng och festa på Laroy det ville vi ju men smart som jag är hade jag glömt mitt lägg, sämst.
 
(en sån här ska jag och moa ha  i våran lägenhet sen. Då kan man komma i party mood när som helst, fantastiskt.)
 
Sen när stället stängde 1 så drog jag mig hem och moa pinna hem till sitt.
 
Idag är jag fett seglisch, och har inte gjort något produktivt alls. Förutom att snacka med Yasmine i telefone i 57 minuter. Det känns alltid som vi pratar i 10 min sen så är det plötsligt en timme. Kommer bli fint på mobilräkningen, heheh. Men har man mycket att snacka igenom så har man, så det så! <3
 
nu ska jag dö, nej men försöka plugga, och det är det samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0