tittar på film: *gråter och dregglar* standard.

tjenixen!
Igår börja jag dagen med längdskidor, sjukt härligt då det var kanon väder men idag har jag träningsverk mindre kul. Sen blev det ensilda för hela resten av dagen. På kvällen gick jag och Sara och Moa till Fashing, men det var super stiff där och versta lounge stämmningen och ingen sittplats kvar så efter lite max snacks drog vi till Hellströms, där var det mycke folk och trevlans. Kvällen avslutades med "First Kiss Brule" magnum på 7-eleven!
 
Idag har jag haft sånglektion, en timme blidde det. Och jag blev tvungen att sjunga med pratrösen. HEMSKT. Jag vill sjunga med min huvudklanf inte min skit fula talröst, men är det musikal och alla ord ska höras tydligt så är det.... sen pinna jag hem och jobba på enskilda, sen gjorde jag hemlagade pommes och mamma och nike gjorde hamburgare, super gott! 
 
De senaste dagarna har jag sett tre kanon filmer! Först såg jag Anna Karenina. Jätte fint gjord, verkligen. Tyckte dock synd om stackars Jude, men väldigt bra var den i alla fall! Snyggast i filmen var utan tvekan Aaron.
 
HERRRRE.GUD
 
Det utseendet han har i filmen är exakt min dröm killes. Ljust lockigt hår, mustasch och super coola kläder!
 
 
 
Den andra bra filmen som jag såg var
The perks of being a wallflower. Bland dem bästa filmerna jag sett. Jag grät floder, har inte gråtigt så pass mycket som jag gjorde till en film som denna på riktigt länge. Helt galet vad det rann. Den var så fin, fantastiskt gjord den var nästan helt perfekt. jag har bara en invändling. Det känns helt ologiskt att de inte vet att det är Bowie som gjort låten Heroes som spelas när de åker bil. Det är allmenbildning, tycker jag. Kanske inte tycker ni men grejen var att de var så inne på äldre musik och då ska man fan veta det! Så det var lite störande att de under hela filmen grubblade på vilken låt det var.  Och andra sidan passade den så fasansfullt bra in just där!
 
Men om ni inte har sett den se den genast, sjukt fin.
och titta bara på Ezra  Miller sjukt snygg!
 
David Bowie – Heroes - 1999 Digital Remaster
följande två bilder som inte är från filmen bara för att han är så himla fin, håret <3
 
Och så sista filmen jag såg, imorse. BURLESQUE
 Super bra film med massa fin sång, show och snygga tjejer, älskar scenkläderna, och blir sugen på att dansa burlesque själv men jag har ju dålig kordination. Jag får helt enkelt börja ha sånna kläder endå!
Various Artists – Burlesque Original Motion Picture Soundtrack
 
oj så långt inlägg det blev, jaja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0