mamma kallade mig tränings-narkoman idag, det var för första gången jag hör det men sen berrätta jag om pizzan svullandet. Hon tog tillbaka det.

Tja Bitches! Pappa har köpt ett löpband till hemmet, igår spänderade jag 45 min på det, springandes, tortt det eller ej.
 
Idag var en fantastisk dag. Slutade 12 så jag och Sara åkte till stan och åt lunch buffé på Pizza Hut. Super gott och så åt vi till vi storkna. Sen åkte vi hem till sara och hämta lite racket med mm och gick till bp och mötte upp Amanda, sen drog vi till Spånga och körde badminton. Det var jätte länge sen och det var super skoj. Sen hämta pappa mig på bp och så handla vi mat och åkte hem. Efter middagen hade mamma bakat semlor. Jag skickade ett sms på morgonperioden att jag såg fram emot de obligatoriska semlorna ikväll. Hon frågade om vi hade solbullar i frysen och jag svarade ja. Men sen fanns det bara två kvar för att jag har skekt dem till frukost, vilket jag glömt...så hon fick baka nya. Det var ju inte riktigt meningen. Men som alltid får jag det jag vill i matväg..,på den fronten är jag riktigt bortskämd, men det är så det är. Och semlan var godast i världen som vanligt, sjukt luftig bulle <3
 
Nu lyssnar jag på denna Agnès Aran – Suddenly, en favorit sedan två år tillbaka. Det är en fantastisk låt den har allt som jag önskar i en låt
förtvivlan-ovishet-explotion. Sen att den är min favorit längd på låtar gör inte saken sämre. 7min.
 
 
.
 
 
imorgon blir en till höjdar dag. Först sluta tidigt sedan teater på kvällen med finaste Linnea och Johanna och Adam Pålsson. Efter det ska jag rusa till cafe opera och hänga med Maria Montazami och Måns Zelmerlöw med Nike och kanske några andra av hennes vänner. trevlig afton jag kommer ha indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0