lakrits katt, nej tack!

Det hat hänt mycket sedan jag skrev här sist. Och så är det när man har fullt upp hinner jag inte riktigt skriva här. Det är rätt logiskt, eller nått. Meeeen i alla fall så gick spelet prima, och jag är mycket nöjd med min insatts och andra med så det känns bra. Fick massa blommor och beröm och igår avsluta vi med att gå ut på Treat med massa från klassen! Hur bra avslut som hellst, blev lite mycket dricka kanske men det är alltid kul! :D
 
Idag har jag gått till banken och blev raggad på av bankkillen. Eftersom jag är helt körd på banksaker fick han förklara för mig och så i evigheter, det sluta med att han erbjöd mig en katt. Jag titta frågande och så sa han "en lakrits katt"! sen skratta han och så sa att jag kanske gillar det. eheh näh det gör jag inte men tack endå! Det var random, men han var jätte gullig och hjälpsam! Sen så har jag firat att jag fick Country broder rollen i vår kommande musikal med att köpa två vinyler med Dolly. Country musikens absoluta drottning! Sedan slank en Bryan Ferry skiva med. Kommer aldrig sluta älska hans röst.
 
Dolly Parton – All I Can Do
Bryan Ferry – These Foolish Things
 
Hade tänkt att ställa in mina solon på söndags konserten, för att jag bah inte pallar. Men Carina har tydligen skrivit mitt namn på affischen redan. Äsch, pallar inte sjunga Hymn och dulcis christe...så nu funderar jag på att göra revolt och sjunga en fleetfoxes låt. Hehe.
 
Nej nu ska jag sova, strax i alla fall.  puss och hej!
 
juste vill bara säga att åhh vad jag älskar mina vänner i skolan, och att ni har stått ut att hänga galet mycket med mig på sistone, om ni har det vill säga! heheh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0