I know, I know you will keep me on the shelf.

tja!
 
Helgen vart najs! På fredan gick jag Moa och Sara ut först gick vi till Willow och blev raggade på av två killar som enligt Moa och Sara var från feanrike men han sa Chile till mig, blev förvirrad. Snacka massa med den ena killen och han frågade hela tiden vad jag skulle göra efter gymnasiet och tjata om att få dansa med mig fast det inte var NÅGON annan som dansade. Efter ett tag gick vi vidare, men då var klockan sent så chansen att komma in nån annan stans var liten plus att det är hög ålder över allt...-___- men det vart en trevlig kväll i alla fall tycker jag!
 
På lördan gjorde jag lite enskilda och städade rummet för bästisens ankomst! När moa kom fritera vi nuggets och pommes och åt till mammas bea. Sen såg vi mellon med familjen, det var ingen hitt den här gången asså förutom ANTON! <3 Sen åt vi friterad glass, det var inte överväldigande gott men helt ockejsch. Sen mös i på rummet och snacka och sen såg vi dark shadows in på små timmarna!
 
På söndagen hade jag konsert. "Konsert med unga musiker" stod det på affisherna, hohoh jag ser mig knapast som en musiker, men men. Det gick bra med alla tre solon och Nike och jag satte verkligen Fleet Foxes – Helplessness Blues och fick massa beröm efteråt och det är ju kul. Nu måste jag börja lägga massa krut på att öva in musikalen och stabat mater!
 
Nu ska jag till skolan och ha zoologi och sedan göra något som jag inte riktigt vet än på eftermidagarna men vi får se! Puss på er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0