det heter faktiskt alla hjärtans dag, inte alla två hjärtans dag-Toves argument att man inte behöver ha en boyfriend för att fira hjärtedagen. Hon är vis den kvinnan.

Tjenare! Vilken höjdar kväll det blev igår. Först teater med fina flickor, Linnea och Johanna. Gud det var super bra verkligen. Bra skådisar, och snygga också! ;) Efteråt styrde jag kosan till Café Opera och möte upp Nike där vi gick in och det var fullt ös, vi hänge in i garderoben och störde oss på en mycket högljud Anna Book helt täckt av glitter, brevid oss. Sen köpte vi cider och vin och mingla runt lite vart man än tittade fanns det kändisar. Folk från project runway, top modell, big brother, ung och bortskämd, de flesta bloggarna. Killar flirta diskret med mig men jag avböjde lika diskret tillbaka. Och inte för att de inte höll måttet, för det gjorde de allt. Nej för jag ville absolut inte haffa när jag var där med Nike, hade blivit rätt så stelt...hahah.
 
Sen åkte vi trötta hem och sov. Blev dock inte så mycket sömn så jag sov på varje lektion idag i skolan, men det var trevligt att hänga med mina fina tjejer i cafet och äta gelehjärtan som linnea hade köpt med sig! <3
 
sen gick jag hem och hade alla hjärtans dag fika med Tove! Sen pinna vi till kören. När jag kom  hade pappa köpt choklad till mig och nike och rosor till mamma, fin han är.
 
I would tap them! 
nike bakade världens sötaste hjärt kakorna, hur fina och goda som helst!
 
 
Joy Division – Love Will Tear Us Apart
Tobias Fröberg – Love And Misery
The Cardigans – Lovefool
Boris Valdes Villarroel – Lovefools Run
Nikola Sarcevic – LOVETRAP
Vit Päls – Loving You Was Crazy Shit
Elin Ruth Sigvardsson – Love (Acoustic Version) [feat. Lars Eriksson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0