bästa fredagen på länge!

 tjenixen!
Går kvällen blev otroligt lyckad tycker jag. Det börja med att jag och Moa gick till fotografiska och checka utställningarna men framför allt Gus By Heart som spelade där, han är så fin den där Gustav...sjunger jätte fint och är super söt dock alldeles för kort...men efter som han är så fin annars så gör det inte så mycket! Det var skönt att få lite ensamtid med bästis också, alltid lika trevligt <3
Gus By Heart – The Last Place 
Gus By Heart – Rather Be Singing Than Thinking
Gus By Heart – Young & Old
 Gus By Heart – Hideous Sounds
 
Sen så drog vi kosan till nivå22 och träffa upp jenni och Sara och linnea anlände sent som vänligt men vi gillar henne endå ^^ Moa och jag blev bjussade på varsin brezer i baren av en man. Han sa att han tycke jag hade en fin klänning sen ursäktade han sig och du är på tok för ung för mig...men  det sluta med att han bjöd oss och vi tacka och gick oss och satte oss med tjejerna.
 
Sen åkte vi in till Stureplan och till laroy träffa Yasmine, Julia och Felicia på vägen. Och y skrämde livet ur mig, höll på att dö. Väl framme kom vi 2 min efter 23 och fick pröjsa 150kr i inträde, sen garderob på det. Det var sjukt bittert men det gick över. Sen träffa vi även folk från a klassen där inne så vi blev ett riktigt stort gäng! Det blev massa dans och haff och sådant, alltid trevligt!
 
Roligaste var nästan efter att jag och moa hade vart och rökt så tänkte vi handla lite i baren så kom en super lång kille och krama om oss och vi bah, hej på dig med...sen såg vi hans kompis. Guds gåva till männskligheten. Så jävla snygg, lång, söt, muskulös och ryggen shiiiit! Vi beslöt oss för att dansa lite åt hans håll. Men vem skulle få han, BÅDA. Japp vi dansa, hångla, och kramades. Det var sjukt skumt men endå sjukt härligt. Både bästis och snygg kille, kan det bli bättre! Han tyckte vi skulle ha trekant vi sa, tack men nej tack. Jaja jag har hans nummer om vi skulle ändra oss nån gång, ahahah! xD 
 
Sara och Jenni drog lite tidigare än oss andra och jag skulle ju sova hos moa så vi stanna extra även Linnea. Då hade dansgolvet bytt plats till där uppe istället, vi dansa galet, stort pluss får killen som dansa sexylady till gangam sjukt bra. Han bara öste på och var as skön! Efter ett tag drog även vi, moas säng är min favorit säng, om jag fick välja så skulle jag vilja ligga nerbäddad i de blommiga Lexintong lakanen varje natt. Mys faktorn höjs även 100% med mitt mos brevid mig <3
 
Ja det var en sjukt najs kväll tycker jag, tack för att ni finns mina älskade vänner! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är bäst bästis! :D <3

2013-02-17 @ 10:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0