*snörvell*

tjena mitt bena! Nu har nike och mamma åkt till london, kul för dem. Själv är jag fast här sjukling som vanligt. Jaja jag hoppas på rese presenter i alla fall! Men jag ska faktiskt också på en resa. En överlevnads resa till amandas land senare idag! Ska bli fett najs, jag två underbara tjejer, ett öde hus, nuddlar, film, 50 par lager kläder och annat gott! Så nu har jag packat. Vi stannar till imorogn. Sen så är det ju första april idag. Och jag brukar ju inte va så lätt lurad, det brukar ju va jag som luras. Men idag gick ja på Joans april skämt. Jag gick på att han skulle åka till USA resten av året och ha praktik på nåt coolt filmfirma. Och ja bah, fan va coolt grattis! Sen så var det ju inte så. Då blev jag sur.

Nu så skriver jag analyser av alla handa slag och detta inlägg. Sen fick jag ett iPad tangentbord av pappa i fredags. Jag och mamma konstatera att jag behövde ett för mitt skolarbete och sagt och gjort åkte pappa och köpte ett till mig. Chillerill liksom. I löööve it!

juste fun fackt idag har jag sett mina ena grannar mer än vad jag brukar göra på ett helt år. Oj nu dukar de upp värsta fika partyt också, hmm kanske ska hänka...nje.

nej nu ska jag lyssna på sånt här diskodunk http://open.spotify.com/track/3GKk5XgDqddCfe8jcIABTW och fortsätta plugga Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0