Säg aldrig förbi. Nej, säg att du är fri tillslut

 hej. Mår lite bättre idag och i morgon ska jag försöka pallra mig till skolan det är sovis så det ska väll kunna gå. Jag var fett ledsen igår och allmänt miserabel (hänvisar till gårdagens inlägg) och det är väll så fortfarande. Men lite bättre. Gårdagens höjdpunk var när Y ringde och vi snacka i över en timme. Alltid lika trevligt att pata skit, känslor och livet med den baben. Love you.
 
Men seriöst, tack för erat stöd, det betyder mycket. Och även fast det inte hjälper mig ett dugg med mitt pluggande och även fast ni erbjuder hjälp så finns det ju inte riktigt något sätt att hjälpa mig med det. Då måste ni skriva åt mig och det vet jag att ni inte vill, hehe. Men stödet betyder mycket det med.
 
idag har jag sett de senaste avsnitten av Grim som man kan och nu måste jag vänta tills typ två veckor på nästa som gå att ladda ned seglisch. Detta fin fina album har underlättat min dag idag mycket!
 
 Håkan Hellström – Det kommer aldrig va över för mig  <3
 
Jaja nu ska jag försöka att sova, vilket kommer gå så där för att jag hostar 24/7
 
Juste jag kom på vad jag ska va skivan på tisdag. DJ! :P
 
 
så ses imorgon mina school bitches! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JB+1D loover

<3

2013-04-18 @ 23:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0