Min framtida ensamhet ser ut att tas ifrån mig, jag som hade tänkt att bli the crazy cat lady....attans!

Hej. Jag borde vila när jag äntligen blivit frisk. MEEEN det är ju inte så kul....Så i fredags gick jag och Linnea på West Side Story och det var super ballt så tack Linsen för den stunden!
Sen åkte jag hem och la på min WSS Lp på snurr. Jag älskar att lyssna på musikal på vinyl och jag har en hel del klassiker.
 
Igår så åkte jag till stan med nike och gjorde min DJ utklädnad komplett med ett par knall orangea strumpbyxor. Sedan gick vi till stadsbibblan och låna böcker an mass. Sedan köpte vi godis an mass och åkte hem. På kvällen kom vi på att det va kulturnatt i staden och åkte och passa på att gå på hår och smyckes utställningen på naturhistoriaska. Och gud vilka fina smycken de fanns där blev helt tagen, haha. Sedan åkte vi till stadshuset för att gå på fest men det var fler som tänkte göra det så det var en groteskt lång och stor kö. Vi stöd i en halvtimme sedan blev det så himla kallt och de sa informerade om att det skulle ta en timme till innan man fick komma in så vi struntade i det. Men borggården var coolt belyst den me så en liten upplevelse var det allt :p
 
Idag har jag tittat på dokumentärer, läst som en snigel om apartheid och nu skriver jag på historia uppsatsen om samma ämne. Det går okejsch, förutom att jag ständigt dras åt ett annat ämne alldeles för mycket. Musik. Som alltid när jag ska skriva skolarbeten, blir det paralleller till olika musik eller musiker, och det tar liksom över. Jaja det är så det blir. Lev med det lärare! 
 
Men hej så länge, ikväll ska jag promenera med Tove och gud vad mycket vi har att prata om minsann!
 
Larry Kert – Maria
Larry Kert – Tonight
åh älskar att det äntligen har blivit tillräckligt varmt att använda burberryn! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: linsen.

tack själv sötis <3

2013-04-21 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0