Jag har blivit det som Ola föraktar allra mest. En soffpotatis. Dock mot min vilja.

Hej Berlin var fantastisk, men nu är jag dock sjukare än innan. Konstigt fest var ingen bra medicin tydligen...ja så jag är hemma och spenderar dagarna med att sova, hosta, gråta, snyta näsan, äta choklad, se sista avsnittet av glee s3 och gråta konstant i cirkus 45 min. Vilket gjorde andningen mycket svår och mitt täcke dyngblött. Att mahjong strök sin svans över mina tårfyllda ögon gjorde katastrofen ett faktum.

Jag är så jävla matt, jag har ingen ork till något. Så nu inser jag att jag inte kommer få fullständiga betyg och om jag inte blir frisk innan helgen. Detta får mig att böla ännu mer. Och ja jag har skickat ansökning för plugg i höst, vilket inte spelar någon roll då betygen inte kommer va godkända. Fuck.

Och jag vet att ni inte vill läsa sånt här och då kan ni bara skita att göra det. Men det är så livet för mig är just nu. Det suger.

Men jag vill tillägga att jag älskar er även fast jag kanske inte alltid verkar göra det. Just nu hatar jag livet, inte er, punkt.

http://open.spotify.com/track/6GnjOfq4MFPmDKkUV8zFD8


Kommentarer
Postat av: Mos

Och vi älskar dig superdupermycket också hur sjuk du än är, jag vet att allt kommer lösa sig förr eller senare annars åker du och jag tillbaka till Berlin och festar i något år eller så tills det gör det! <3333333333

2013-04-17 @ 06:39:14
Postat av: Gabbi

Finaste du! Säg till om du behöver hjälp med nått, vad som helst:) Älskar dig fina Diana!

2013-04-17 @ 10:01:58
Postat av: kex

Åh fina ni. Kärlek till eder! <333333

Vi får se hur det hela slutar, annars blir det fest i B-staden, punk.

2013-04-18 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0