här ligger jag lat som en bortskämd son

Hej. Jag mår skit. Är fortfarande sjuk har fan vart det i två jävla veckor snart, när ska det ta slut liksom! Det måste bli bra till torsdag det bara måste. Jaha Två andra skit jobbiga saker med att va sjuk är att jag var tvungen att ställa in ett serveringsjobb som jag skulle göra med Tove och några andra på en fest, och lika så ställa in alla mina solon som jag skulle sjunga imorgon. Blä. Det är otroligt frustrerande att inte kunna sjunga. Jag sjunger falsk och rösten bryter och tar slut hela tiden. Och det kanske inte låter som ett världsproblem men det är super jobbigt för mig som brukar sjunga varje dag. :(
 
Så nu lommar jag bara runt här hemma i min nya one piece utformad till en apa som nike köpte åt mig från London. Ja mamma och Nike kom hem igår, sjukt sent men oj så mycket presenter de hade med sig. Fina kläder, skönhetsprodukter och massa godis! Jag som redan har kvar massa godis från påsk, hihi ^^ Så då blev jag glad och det kändes som jag fyllde år :)
 
Nu ska jag fortsätta plugga. Plupp <3
 
körsbärsblomms klänning! Hur vacker som helst är helt tagen haha. Och spets cardigan som jag velat ha jätte länge, mamma vet vad jag diggar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0