trist liv i skolan, kul liv utanför skolan.

 Tjena mittbena!
 
Idag var det en trååååkig skoldag, blö. Sen att jag fick skriva tyska prov i ett kausat klassrum gjorde dagen inte bättre!
MEEN det fanns ljus i tunneln och det bestod av mos mys! :3
 
Efter skolan åkte vi hem till Moa och även Linnea hänka en stund, skulle dock passa barn sen...:( men men vi bakade scones och herre gud. TOTAL fail blev det. Linneas skit resept och äckel råg mjöl blev det ett spännande resultat. De gick dock att äta med massa smör och pålägg... Men förutom sconsen var det mycket trevligt, tackl moa för den trevliga stunden! <3
 
blev en gammal bild på oss istället för på sconsen undrar varför.. 
 
Nu sitter jag och skriver krönika och massa annan skit som jag inte äns vet vad det är. Men nu ska jag gå och lägga mig, är döööö trött. Så hejdå puss.
 
 
Jens Lekman – Become Someone Else's
 
 
 Life’s too good to become someone else’s..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0