Struntade i plugget och drog på konsert istället!

Jaa gårdagen gick i skriva´ndes tecken. Men jag blev inte klar, alls. För jag åkte in till Dramaten till ett utsålt Jens Lekman och frågade helt sonika, finns det några biljetter kvar? Det gjorde det. Så jag köpte två och ringde Nike. Mamma bjöd och allt var fantastiskt. Har så himla länge velat se honom live men aldrig fått biljetter eller varit 18 så det var bara helt underbart. Jag till och med en liten tår i slutet. Så jag kom hem skit sent igår. Nu är jag typ döende...biologi period börjar nu också, blä!
 
nu sitter jag och skriver på litteraturen. Kattarina är sjuk, inget morgonperiod. så trött på att ta sig till skolan för att få reda på att det inte är någon mp och man kunde haft sovmorgon! fuck.
 
jaja jag är inte bitter...jo fan det är jag.
 
här kommer några fin fina låtar med Jens:
 
Jens Lekman – Every Little Hair Knows Your Name intro
 
Jens Lekman – Every Little Hair Knows Your Name
 
Jens Lekman – An Argument With Myself
 
Jens Lekman – Kanske Är Jag Kär I Dig
 
Jens Lekman – Your Arms Around Me
 
Jens Lekman – Black Cab
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0