Sjukling på äventyr.

Hej har vart fett sjuk den här veckan. Och smart som jag alltid är skiter jag såklart i det. I torsdags var jag på moserandevin mingel på moderna med Moa. Det var fett värt, med gratis dricka och ett roligt föredrag av sötaste jürg lehni tror jag han hette :)

Igår så gick jag och Sara på kapten röd, lika bra live som på seista. Det var värsta partystämningen!

Och idag har jag fikat med Sara, elle och Amanda. Alltid lika trevligt att prata av sig med så fina flickor.

Nu är jag påväg till Alvik för att möta upp Yasmin och Sara sen ska vi åka till en fest hos Caspar Söder, självklart kommer hela h-gänget! Ska bli skit kul, men som sagt är jag inte direkt frisk än så vi får se hur jag mår imorgon. Om jag fortsätter så här kommer jag aldrig bli frisk. Jaja man får passa på att ha kul, eller nåt ;))

Puss och hejs!

http://open.spotify.com/track/2jR5kaTWvyyWENtAlPxLNi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0