lite sammanfattning av grejer.

Hej.
 
så himmla naaajs kväll fredan blev skit nöjd med The Hives på Grönan det var drag asså :D Dock regna det jue lite...;)
The Hives – Midnight Shifter
 
På lördan fixa jag runt hemma, och handla lite med pappa. Sen vart det oxfile till middag, typ dog av lycka efter den goa måltiden. Sen gick jag hem till Tove som var ensam hemma. Jag tog med mig pikannötkola glass och så mös vi och snecka i timtals. Sen somna jag till i hennes soffa, gör alltid det, men den är så jävla mysig med massa kuddar. Sen pinna jag hem sent om natten. Jag behövde verkligen prata med någon just då, och då passar Tove utmärkt då hon är den personen som vet mest om mig i hela världen :)
 
På söndagen träffa jag Madeline och Pernilla, och shoppa loss, Blev en vinröd kavaj och ett par svarta jeans! Det var kul att träffa Madeline var ett tag sen sist, det blir liksom så när hon icke bor i stockholm! Pernilla känner jag inte så väl, träffats två gånger nu. Hon är väldigt trevlig, dock skulle hon behöva införskaffa sig lite mer kurrage...:/
 
Idag hade jag och Martin möte med Håkan angående Romresan! Först åt vi på Lisa Elmqvist i östermalmshallen. Just typiskt att det blev där, jag som inte gillar fisk..men jag peta i mig en laxpudding, det var helt okejsch! Sen tog i en fika i sturegallerian. Det var kul att snacka lite om resan, men vi pratade om andra grejer också :p
 
Sen gick jag till statsbiblan och låna böcker sedan bläddra jag LP på myrorna, hitta ingen spechel idag dock...sen träffa jag upp nike och vi snacka lite sen gick vi på gammaldaxkondis och hade det gött. Nu har jag ångest inför tyska provet imorgon som jag inte har övat något alls till...fan varför måste jag vara så dålig. Hatar det. Det jobbiga är att jag bryr mig inte så mycket om själva tyskan men det är så jävla jobbigt att göra Karin ledsen :'(
jajaj nu ska jag fortsätta se färgan, pöss! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0