Jag dissar dig. Du dissar mig.

Hej! Åh tjejmiddagen hemma hos Tove va skit mysig! Det slutat med att vi titta på småkrypsliv, en av dem bästa filmerna :3 efter filmen gick de andra tjejerna hem men jag stannade kvar i fyra timmar till. Man vill ju inte undgå att få kvalitets tid med Tove ^^

Så i söndags var det först gudstjänst och sen åkte jag, mamma och Nike och shoppade på Bromma blocks! Jag köpte tre plagg. Lägger upp lite bilder på dem! Sen köpte mamma ett par vanthanskar till mig.

Sen var det söndagsmiddag och bio efter det. Jag, mamma och pappa åkte till Vällingby och såg "searching for suger man" sjukt fascinerade historia. Sedan blir jag arg att han inte slog igenom i Amerika, han är ju klockren..

Idag har jag studiedag. Och måste plugga hela dan! Buhu.

Jaja puss och hej här kommer några vackra låtar och lite bilder!

http://open.spotify.com/track/51VAe9ZwidLP0JDaL5p0cp

http://open.spotify.com/track/6pav0KCJLInt6cjZuVJBI0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0