Bombay Dreeeeeeeeeams

såå life goes on...skoldagar går,plugg upp över örorna, enskilda ångest. Jepp kult. Nej men förutom detta så är livet naaajz. 
 
I onsdags kväll var jag på Breaking News inspelning med Nike. Apcooolt att va på live tv inspelning. Dog för att filip var super trevlig och Fredrik skit snygg! ^^ Vi snacka med Filip innan och efter fick vi ta fankort med dem bägge.
 
Vi kom hem sent, så jag var skit trött dan efter men det var det såklart värt!
 
fredrik :3 <3
 
Jag har inte n´bloggat på länge, ursäktar för det! Men helgen vart najs i alla fall. I fredags så var vi the old shool cheygäng hos sara och åt pizza, titta på bombay dreams, och snacka. Det var mycket lyckat!
Aneela – Bombay Dreams <3
resten av helgen ägna jag till äppelplockning, farmor & mormor och att instalera min nya lpspelare! tack farmor för att jag får låna den! Helt underbart ljud. Så det gjorde jag resten av helgen digga loss på mitt rum till, Ebba Grön och fantomen på operan! <3
Ebba Grön – Mamma pappa barn
Emmy Rossum;Patrick Wilson – All I Ask of You - Single Album Version
Igår var jag på bästaste tjejlunchen hos Moset med tjejerna in dah skol, helt underbart tyckte jag det var. Plus att det var smarrig mat ^^ tack mos för det.
 
På kvällen skev jag svenska, hade
 serious talk med Y på mobilen. Fan vad bra vi är vi kan snacka i telefon, sjunga och spela robot unicorn attack samtidigt! :DD
Erasure – Always :3
 
nu ska jag skriva vidare på svenskan, ska ju träffa Yasmine sen då måste man plugga först!
 
 pöss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0