soft vecka. helt enkelt.

tjabba tjena! det har vart en rolig och skön vecka. Det började ju med trevlig tjejlunch hos moa. Och på tisdagen gick jag och yasmine på bio och såg savages. Gaaah Aaron Johnson var ju en huvudroll, åh han är så himmla snygg. Han hade halvlånt krulligt hår i filmen, precis min smak ^^ Jag hade lika kul som vanligt med y,så tack för en rolig eftermidag och kväll! <3
min drömkille look nedan...
image
taylor kitsch var inte såå pjåkig heller...
 
Sen på onsdagen gick jag och moa på radiokonsert. Det var sjukt najs. Både att träffa mos och höra bra musik. Miriam Bryant – Finders, Keepers
Agnes – All I Want Is You
 
På torsdagen kom tove över med bullar innan kören som vi smaksa i oss sen promenera vi till kören. Vi sjunger gospell på kören, inte så kul. Enligt mig kan inte vita sjunga gospell, det har väll inte med hudfärgen att göra, men det låter bara mjäkigt och nej men fel.
 
 På fredan shoppa jag lite, blev en väska som jag håller på med till enskilda sedan så dog jag hemma i soffan hela kvällen. På lördagen åkte jag med mamma och nike och shoppa, blev ett paraply till resan och en skit fin klänning, som egentligen var lite dyr för att bara köpa men med mitt övertygande argument, jag ska vara i Rom i 10 dagar, alltså måste jag ha 10 olika middagsoutfits! Det fungerade. Nu känner jag mig liiite lugnare inför resan, hehe.
 
Sen åkte jag och Sara hem till Ellen i stan. Gud vad roligt det var att få se hennes lägenhet, hennes rum var ljuvligt med eget badrum ^^ vi prata mycket och såg en väldigt dålig film men det var ju roligt att se den eller nått :p
 
idag har jag ritat, sovit, hjälpt pappa med huset, pluggat och tittat på tv. Nu ska jag sova! puss <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0