någon slags sammanfattning...

Tja tja bitches! Jaag vet jag har inte bloggat på två veckor typ! Och det är inte så att jag inte har gjort något men det har bara inte blivit av. Men här är lite guldkort!
 
Det började med häng i k5 med Sara och Amanda. Vi utforska, alla dess hörn och iakttog människor som åkte rulltrappa. Men vi var inte nöjda vi ville göra något outstanding. Vi kom fram till att vi skulle åka på en spontan weekend till AMANDAS land. Sagt och gjort vi skynda oss hem, packa väskorna, möttes upp vid bp. Köpte cider och corona. Sen åkte vi bussen ut i natten. Väl framme var det överlevnadsmetoden som gällde. Det var kallt, vi satte på ett element och jag gjorde en brasa. Vi tog fram alla täcken och kuddar och kokade nudlar. Sedan titta vi på "vinglar av glas" och dreggla över Alexander sen såg vi "kärlek 3000" vi skratta så vi dog i prologen <3 fan vilken toppen dag/kväll! Tack finaste söta två<3
 
Dan efter var vi lagom möra och döende, då var det morgon promenix som gällde för min del med Tovelufs! Där gick vi i regnet och åt torkade äppelringar! Skönt att prata ut och bara gå iväg lite. När jag kom hem vart det plugg hela dan/kvällen. Skit trisst!
 
Sen blev det måndag började med sovmorgon men icke för mig gick upp halv sju och fixa och dorna med lite grejer och plugg. Sluta fyra sen hade jag möte med Gunnila i över em timme! Haha sen kom jag hem slängde i mig en peter pan pizza och pinna till spårvagnen. Åkte till skanstull och möte upp bästis. Sen såg vi improvisationsteater. Det var så jävla kul och skit bra, skratta högt ex antal gånger. Det är så man ska spendera måndagskvällar, med bästis och ljuvliga ting.
 
på tisdagen va jag hos yasmine och planera dah fest! DET VAR SUPER NAJS!
på onsdagen vart det en hel eftermidag och kväll med det bästa moset! Först hälsa vi på våran tyskeman sen shoppa vi, jag köpte ett par platå "converse" åt vi på donken, sedan gick vi på bio och såg "Blondie" sen var det programrelise mingel. Öl och snygga hipster, naaajs! det var en toppen kväll <3
 
på fredagen vart det lyxshake och underbart häng med amanda och Sara :3
 
Lördan blev rätt mastig med först tre timmars gospels övning och sedan 1,5 timmas gospelskonsert. Jag gillar inte gospell, jag tycker det inte går för västerläska att sjunga gospell. Men det blev så bra det kan bli.
 
idag sjöng jag inför klassen på musiken. fy fan vad jobbigt det var. Det gick helt okej tycker jag inte över nöjd men det funka. Babsan ville att jag skulle sjunga på månadsfesten på fredag, men jag ska ju resa bort imorgon! Puh!
Nu är allt nästan packat! Och jag är sjukt tagg på att komma bort från denna kyla i tio dagar!
 
jag kommer sakan er mina vänner, men jag kommer strax tillbaka <3
 
bästa albumet just, helt underbart, jag älskar alla låtar. verkligen <3
 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0