Jag skiter fullständigt i plugget just nu. Men jag orkar verkligen inte bry mig. Jag har kul och jag vet att jag kommer kunna klara mig efter gymnasiet med g i allt. vem behöver mvg, inte jag i alla fall! :D

Tja Bitches! Fan vilken najs helg och vecka jag har haft alltså, klockers helt enkelt! Ah kan ju börja lite smått från söndagen. Då gick jag på red carpet med två groteskt vackra kvinnor. Korvbrickan. Vi drack drinkar och knapra gott. Sedan såg vi filmen Amour, den var bra men man blev skit skraj inför ålderdomen ovch vet inte riktigt vart man ska ta vägen sen, när man är gammal.
 
 
På måndagen så gick jag och moa på "Som jordgubbar smakade" En film med massa Thåström musik bara, härligt var det i alla fall. Innan bion blev det piggelinslusch för min del och cigg för bådas.
Imperiet – Kriget med mig själv
 
På tisdagen koppla jag in lite "ny" musikutrustning i mitt rum. Sen kom universitetstidningen hem med min filmrecention i! Så jävla ballt att se den där, texten, tryckt och i allas stockholmsstudenters händer. Sjukt kul var/är det!
 
 
På onsdagen så hände det mycket, först vart det BREAKING DOWN PART 2 med bästaste tjejerna. Moa, Amanda och Sara. Fan vad bra den var och gud blir fortfarande helt tagen av hans skönhet den där Edward! men det var mycket spänning och sorg i den och mycket hårt kramandes om Amandas hand.
 
Efter bion skynda jag mig till Karlaplan och gick en poverwalk på !800meter! till radiohuset. Där väntade bästis på mig med bästaste platserna. Nu var det Familjen och Alina som gällde. Åh Johan du underbara skåning, så himla trevlig och bra musiker!
 
Alina Devecerski – Flytta på dej
Familjen – Det Var Jag
(blev helt till mig när han körde denna, det var mer än vad jag hade hoppats på <3)
Det var en toppen kväll helt enkelt!
 
Idag så träffade tove upp mig vid min skola vi tog en promenix hem till mig och drack Mollys Fruktree och åt kardemummaskorpor och barberque mandlar! Gud vad mycket vi hade att prata om sen börja vi pinna till kören. Shitt vilken stämning det var på kören idag. Vi satte alla Messias (händel) låtarna, och det lät riktigt bra. Sedan har jag vart hemma och tittat på premiären av historieätarna! Åh Erik är verligen en favorit :)
 
nu ska jag sova. Men tack ska ni ha er mina fina vänner utan er skulle jag bara ha hälften så roligt! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0