flickor förena eder!

Hej gör ett nytt försök här då eftersom mitt förra inlägg försvann! Fan hatar när det sker D: just när man filat på ett fett länge så bah, nej.
 
Ja som ni vet (hoppas jag) äro jag hemma nu. Kom hem i fredags kväll ca tolv. De tio dagarna i Rom var fantastiska, verkligen. Vi gick på massa intersanta museum och såg mycket coola byggnader. Sen vart det alkohol till varje måltid, det tackar man ju inte nej till. Så ja ibland var man inte helt nyckter men det fungera! När jag var själv på stan blev jag erbjuden dater x antal gånger, fyra tror jag minsann! Haha italienare...Nej men det är lite kul att sticka ut lite extra, det var mycket få blonda frillor i staden, inte ens turister! Så man fick höra komplemanger så som:
"Your haiiiir"
"You are the number one of beauties"
"Im in love with you"
Jag sa tackade snällt nej till alla kaffe inbjudningarna. Jag är kräsen, desutom var de lite för gamla cirkus 30...
 
Det blev många fina bilder och mycket god mat. En toppen resa blidde det. resten av lovet blev det häng med familjen all in. Först ljuständning vid farfars grav med pappa släckten på lördan. Och på söndagen var jag med mamma i stan och njöt lite av stockholm i stil.
 
Idag vart det då sovis för att jag inte har matte, trevligt, Det varfantastisk att få träffa mina skolgirls det känns så länge sedan har saknat er så att det gjort ont. Så det var underbart, Sedan hade vi kör apa länge det var sådär, helt okejsch.
 
Imorgon vet jag inte hur skoldagen blir men sovmorgon blir det i alla fall!
Här kommer lite bilder från helgen bilder från Rom kommer senare!
 
 
ah sjukt najs att komma hem och öppna detta najsa paket med signad Timo CD och Gus By Hear nysläppta kasset med signatur. Trevlig vinst!
Timo Räisänen – Endeavor
Gus By Heart – Rather Be Singing Than Thinking - EP
två nya skivor som kom när jag var borta var:
Mando Diao – Infruset
Bo Kaspers Orkester – Du borde tycka om mig
 
Infruset har jag längtat efter något otroligt. Och mina aningar stämde den är helt fantastisk. De har lyckats sjukt bra med att tonsätta Frödings texter, och allt blir bara så jävla vackert. Man kan inte undgå att fälla en tår.
Men kaspers är inte mycket sämmre de. De har lyckast med att göra den perfekta chilla i soffan plattan. Softlisch är den.
bästa låten på infruset är
Mando Diao – Den självslagne
och
Bo Kaspers Orkester – Världens ände
kniper första platsen för att jag har lyssnat på den konstant sedan sista augusti då den kom som singel. Och den håller lika bra än. Så det vore ju märkligt om den inte skulle få vara först!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0