Du kan inte vara skickligare än jag, jag la xylofon två gånger i samma spel förra veckan. Skillat.

tjenare! helt okejsch dag i skolan idag, ganska så trisst men men. Efter skolan blidde det bästis mys! Vi åkte till stan promenera och blåste nästan bort ibland...jag köpte bd biljetter och moa platttång. Sen prova vi fin fina skor på NK, ni kan säkert gissa vilka.....;)  Sen blev det lite gott på donken. Super skönt som vanligt att vara med bästis och ba va. 
 
den här videon bara måste spridas vidare, för dem som mot all förmågan inte sett den!
 
 
 
Den är så jälva rolig, har sett den så otroligt många gånger nu sen den va med på partaj i söndags. Herre gud så himla bra gjort!
 
Nu måste jag plugga! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0