det snurrar i min skalle

Detta är vad jag ägnar dagarna åt nu förtiden.
 
ser en sista film på filmfestivalen "the land of hope" riktigt bra.
 
sätter upp en filmfestival affish och byter därmed ut Zelda. Blandade känslor.
 
struntar i plugget och kommer definitivt få ig i historia och tyska.
 
bokar band, klistrar ihop spelschema, mailar med okända människor
 
sjunger med nike och har någon romatiserad bild av att hon och uppträder i helgen
 
äter kakor, igår åt jag 13 nybakade chokladcookies, och 6 maccroner, idag, 3 maccroner och en liten rabarberpaj
 
panikchattar med viktor
 
skriver meddelanden till min fiende, som sakta förändras lite i mina ögon..
 
lyssnar på Choir Of Young Believers – Rhine Gold och dör en aning
 
stör mig på föräldra "rock" orkestern
 
skriver recentioner i an mass, det gäller att träna sig.
 
men det jag tänker mest på är om baren blir ett fiasko, kommer alla skylla på mig. Det känns som jag tagit på mig det störta ansvaret. Men kom ihåg vänner,
we all in this together!
 
godnatt, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0