And all those conversations, Are the secrets that I keep

One Direction – Little Things
 
fan vad jag älskar denna låt, sjukt vacker. Och jag älskar dem med, men jag kan inte låta bli att känna ett starkt hat för dem med, då de kommer bli anledningen till att y inte kommer vara med på klassresan. Jag blir så ledsen när jag tänker på det, så jag gråter och gråter. Du verkar inte förstå hur jobbigt jag tycker det är, för dig är det som livet fortsätter. Du kan ju bara åka med aklassen. Men det är inte så enkelt. Och jag vet inte vad jag ska göra för att få dig att förstå att jag blir skit ledsen.
 
Jag vill dansa med dig. Jag vill dricka alkohol och låta främlingar slicka vodka från våra magar. Gå på kvällspromenader, prata skit om otrogna opolitliga brazilienare med dig. Jag vill smita från resuranger och försöka köpa absolut citron. Säga "want a man" med den där speciella försäljarens röst. Och framför allt skratta, så att jag dör. Jag vill göra om det och med just dig.
 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, utan min känsliga party tjej i festens stad Barcelona....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0