.....................................

ja jag antar att ni är lite spända och ivriga att höra hur allt gick igår, eller så skiter ni i det fullständigt vad vet jag :3

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det det är svårt men kan ju dra nåt slaggs genomdrag om vad som hände.

Jag gick av vid gamla stan försökte verka lite cool och oberörd, lyckades nog så där. Och där stod han och försökte nog göra samma sak. Jag gick fram och krama han och sa tja med en sjukt töntig röst. Sen var det igång. Vi leta efter de fik han tyckte vi skulle gå upptäckte till vår förskäckelse att de hade bytt ägare och drog till ett annat istället. Vi fika en timme och sen gick vi vidare, ut på Stockholms gatar till odenplan och runt hit och dit och sist söder. Vi gick i 3,5 timmar....

Det var sjukt trevlig, och vi hade super mycket gemensamt så det fanns alltid nåt att prata om, nu är jag ett vrak. Mås skit skumt som en skumbanan. Nej jag vet alls vad jag tycker och känner det lever en ständig ovishet inom mig.

Sen efter middan gick jag hem till Tove och gud så skönt det är att prata med henne som verkligen förstår mig, det blir nog så när man har kännt en person hela livet, man kan liksom allt om den personen :) så det snack, glass och Futurama!

Sen gick jag hem och sov.

Puss och hej, nu ska jag till kyrkan!


Kommentarer
Postat av: G

Var så spänd på att höra! fint att det gick så bra:D puss puss finaste!

2012-05-06 @ 10:43:26
Postat av: Diddi

ja gud jah det gick ju bra trotts allt, tur det! puh :p <3

2012-05-06 @ 13:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0