.......

OBS gårdagens inlägg, blev lite knas när jag skulle posta det..

Ah åter igen en underbar dag på praktiken. Först tänkte jag åhh nej inte förskolan! Men det var bara 11 små söta snälla barn där som gjorde teckningar till en och lekte lekar med en. Sen att man sluta 11.30 var ju helt okej ;D Då pinna jag hem och sola med glass, isvatten och najs musik i högtalarna. Så jävla härligt.

Nu peppar jag gal1 till morgondagens konsert, LMFAO!! Fy fan vad najs det ska bli, dock upptäckte jag till min extrema aggression att jag kommer inte kunna se Maskinen på grönan för då är jag i tyskland! FUCK FACE. Men jag ska väll inte klaga antar jag men lite bitter är jag allt :p Jag har velat se dem live ganska länge och blev super glad när jag såg att de skulle spela där, men icke!



Maskinen – Välkommen till mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0