blandade känslornas dag.

hej får bli ett super kort inlägg! Dagen idag har vart skit jobbig och kul också. Det jobbiga var att jag hade nationella i matte B jag satt i 4 timmar sen fick jag tydligen inte sitta längre, allt gick åt helvette och jag hade 7 tal kvar. Hatar Torbjörn just nu jag har fan rätt till min extra tid och så bah ne nu får det räcka....inte okej. Jag ska skälla ut han imorgon. Sen så visa vi vår saga i skolan och sen på kvällen på kvällen kom det 20 pers och vi va 14 på scen. Yeah!

Men vad gör man när man har versta biografin som ska in imorogn som är piss kort och dålig, jo man ringer till Tove och snackar i 56 min om allt som har hänt och inte hänt. Way to go....nej men det vr feeett värt. Så nu ska jag försöka skriva. kommer. Inte. Gå.

Juste en annan trevlig sak idag var den mumsiga glassen som jag åt ikväll här, Haägen-Dazs glass dos smaker. En med mintsmak med småbladbitar och chokladbitar i och sen en groteskt god jordgubbsglass ^^ och givetvis färska jordisar till :3

denna har jag lyssnat om och om igen idag så sjukt sin med ljuvlig musik till.
Joel Alme – Lucky Eyes


eurytmister på högskolenivå, Witten.

hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0