fan vart lyckat det var asså :333

tjenare! Im back in town för en snabb visit dårå! På måndag drar man till öland sedan Siesta!! Så jag hinner knappt va hemma och i helgen ska jag bo på en kursgård och laga/äta mat 24/7...ska bli trevligt men stressigt. Sen så e det nationella och förestälningat imorgon och sen dö lite och blähä. Jajaj jag tänker faktickt inte skriva massa om tyskland, för det tar för lång tid och ork men jag kan säga så här, det var AWESOME!  Skiiit kul verkligen! :DD

slänger upp lite pick så ah finns det i alla fall nått att glo på :p




 







så har massa fler men ni får checka albumet på ansiktet sen när det dyker opp!

puss hej nu ska jag sova <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0