vart med i tv, check!

Cha Cha bloggen!

Idag har jag vart med i tv, coolt va? ;D nja kanske inte men jävligt kul va det.

Taxi dit, in i sminket, med andra celebs, hälsa på alla, ställa sig i orning, direktsendning, av med kläderna, taxi hem.

här är inslaget, checka om ni vill annars låt bli:



Väl hemma slappa jag och sedan promenera jag till kyrkan och börja praktiken 13.30 och börja med att sola i en halvtimme för att Carina var lite sen, sen skulle jag gå och köpa äpplen. Sedan skära upp äpplerna dela ut papper med mera till barnkören. Sen åkte jag och Carina till Alvik och hade en hoppets messa. Det var super mysigt, vi sjöng, pratade och höll varandra i handen.

Det var min dag det det blev en väldigt lyckad dag!

apropå inget jag har en dag nu. Puss och hej leverpastej!



Kommentarer
Postat av: Sara

Omg vad coolt!:D Ofta Molly var där också... <3

2012-05-03 @ 07:49:57
URL: http://saralangefors.devote.se/
Postat av: korv

Awesome! hur hamnade du där? :DD <3333

2012-05-03 @ 17:09:07
Postat av: diddi

hahah ja det var sköj. Jag svara på en statist annons och ah det blev jag :p <3

2012-05-04 @ 08:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0